Klagomål som ingen bryr sig om

Jag hatar när folk inte tar mig på allvar. Jag skojar mycket, typ alltid, är ironisk nästan hela tiden och skrattar mycket. Men när jag försöker vara allvarlig tror ingen på med. Eller tror och tror, de tror väll på mig, men tar inte det på allvar. 
 
Och när folk slåss. Okej, sure, om någon puttar till mig spelar de ju ingen roll, men jag menar typ slår till en hårt på armen eller liknande. De är när de gör ont, om ens lite, som de blir jobbigt. 
 
Och när folk tror att de är bättre än en, sure, visst, de får gärna ha A i alla ämnen, det spelar ingen roll för mig. Men måste de prata om de typ all the time? Och sen säga att de är så dåliga innan proven och efter får de alltid C eller A. 
 
Också hatar jag att förlora vänner. Det är de värsta som finns. När man plötsligt inte pratar med varandra längre, är som halvt främligar. Personer som känt varandra. Känt. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

dusines

HEJ! Jag är en Bieber-tokig tjej på 14 år! :D Jag kommer mest lägga ut bilder, men det kanske kommer lite längre inlägg ibland! Vi får se ;D

RSS 2.0